woensdag 3 februari 2010

SBS 6 ster Ellemieke Vermolen wil ook weer acteren


Tien jaar na Goudkust zou SBS 6-gezicht Ellemieke Vermolen graag ook weer eens acteren.

Ze zou het vooral leuk vinden om in een feel good-film te spelen. “Ik wil in elk geval geen bitch spelen, zoals ik ooit in Goudkust heb gedaan“, vertelt Ellemieke Vermolen in Mikro Gids.

“Veel mensen denken misschien: dat is juist lekker, een bitch spelen. Maar ik heb dat niet.

Nee, ik zou heel graag in een kinderfilm willen spelen: Mega Mindy of een Sinterklaasfilm of zo. Die films worden altijd zo leuk gemaakt. Dat lijkt mij fantastisch.“

Ellemieke Vermolen heeft er achteraf vette spijt van dat ze haar gezicht heeft laten inspuiten met Botox. "Ik stoorde mij aan de rimpels in mijn voorhoofd en dacht : Ik probeer het.

Toen ik mezelf terugzag op televisie, schrok ik van mijn uitdrukkingsloze gezicht”, aldus sexy Ellemieke Vermolen.

Ellemieke Vermolen is intussen getrouwd met topkok Sergio Herman en woont met hun 1 jarige zoontje Noach in het Belgische kustplaatsje Knokke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten